sobota, 19 stycznia 2008

Gagarin 108 - Prodigital



Gagarin 108 to jeden z aliasów Daniela Kleczyńskiego, dobrze znanego z działalności na polskiej scenie muzyki elektronicznej. 

Kleczyński udzielał się również w zespołach/projektach: No Smoking, Trumpets & Drums, Freenternetry, Mesmerisa, Fading Colours.  

Album "Prodigital" został wydany w 1996 r. tylko  na kasecie. 

Label: SPV Poland / Big Blue
Catalog#: SPV-D 0016
Format: Cassette
Released: 1996
Genre: Electronic
Style: Psy-Trance

A1 God Save The Screen (4:26)
A2 Prodigital (3:50)
A3 Ijon (4:33)
A4 What's The Algorithm Of Spontaneousness? (4:10)
A5 Outro - Side A (2:06)

B1 Queensvr.scr (4:22)
B2 Prestidigitizer (4:05)
B3 Tereshkova 109 (4:36)
B4 Algorhythm (4:13)
B5 Outro - Side B (1:25)


3 komentarze:

jacyk pisze...

hello
slyszalem wczesniej tylko Prestidigitizer, czyli trzeba przygotowac sie na techno-trance, posluchamy zobaczymy... dzieki:)

pozdro
jacyk

ziggor pisze...

Tylko, żeby ten napis na okładce "TECHNO-TRANCE" nie zniechęcił nikogo...

Ta muzyka niekoniecznie ma wiele wspólnego z młodzieżą w białych rękawiczkach ;) ...

A jeśli ktos słyszał remixy fading colours z płyty 'time' to mniej więcej wie czego można sie spodziewać.

Niezdecydowanych zachęcam do posłuchania - to już historia polskiej muzyki...

Nico pisze...

What a pitty, the link is not active anymore!
I am looking for this one several years.
Would you please re-upload "Prodigital"?

Thank you in foreward.

Nico